2011. január 26., szerda

Zólyomi Kittike bemutatkozása

Ezt a levelet kaptam ma. Kérünk benneteket, segítsetek rajta!


Kittike 2003.05.15. súlyos oxigénhiányos állapotban született. Jelenleg
is több helyre hordjuk fejlesztésekre. Voltunk már Kijevben
őssejtterápián, de hallottunk egy újfajta kezelési módról (intenzív
mozgásfejlesztés) amit szívesen kipróbálnánk. Az őssejtterápiára
kupakokat gyűjtöttünk, de most egyre kevesebb gyűlik össze havonta. Az
iskola ahova hordom Kittit 50 km-re van tőlünk, de benzin hozzájárulást
keveset kapunk havi 10,000 Ft-ot. Nagyon szeretném ha legalább magától
ülne, és kicsit fejlődne az értelme. Kislányom Zólyomi Kitti honlapja:
http://kittike03.5mp.eu 


Előre is köszönöm segítségüket!

Üdvözlettel:

Zólyominé H. Katalin
SZÉKHEZ KÖTÖTT SORS

Csak ülök szépen, itt a székben,

míg mozog köröttem a Világ.

Azon gondolkodom éppen,

hogyan nő a fű, fa, virág.

Növök én is még valaha?

Mit hoz nekem ez az élet?

Tudok-e majd megmozdulni,

elhagyni e szörnyű széket?

Kirepülni rabságomból,

szárnyra kelni, mint egy madár.

Repülni a Magasságba,

hol a Szabadságom vár.

Fentről nézni szenvedésem,

felejteni bút és bajt.

Élvezni a Gyerekségem,

mit a szívem úgy óhajt.

Ne sajnáljatok ti engem,

csak értsetek meg Emberek.

Én is Ember vagyok, mint ti,

csak nyissátok ki szívetek.

Varga Gabi

Paci Dokihoz írt verse

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése